K-1 KIT RACING

Závodní sada je logickým rozšířením kultovního otevřeného roadsteru K-1 Attack a požadavků zákazníků na čistě závodní použití.

Tato extrémně lehká a výkonná „motokára pro dospělé“ poskytuje profesionální závodní zážitky pro amatérské i profesionální závodníky.











HLAVNÍ TRUBKOVÝ RÁM


Základem závodního kitu je uzavřený bezpečnostní prostorový rám. Na rozdíl od silniční verze je rám rozšířen v okenní oblasti a poskytuje maximum prostoru pro běžné závodní skořepinové sedačky s ochranou hlavy i pro samotnou posádku. Uvnitř konstrukce je integrován bezpečnostní rám podle požadavků na okruhové závody. Jako volitelný prvek přední části je hliníkový "crash box", který se v případě nárazu řízeně deformuje a pohlcuje tak energii.


Na fotografiích je rám připravený pro zástavbu příčného uložení motoru Honda K20 + tovární převodovky Honda. Kliknutím na obrázky získáte jejich plnou velikost.

POHONNÁ JEDNOTKA


Dostatečný motorový prostor poskytuje velikou variabilitu použití jak pro podélné, tak příčné uložení motoru s převodovkou. Lze použít tovární převodovky s klasickým H systémem, sekvenčně řazené bezsynchronní převodovky typu Dog box, nebo universální bezsynchronní převodovky typu Quaiffe.

Příklady alternativních pohonných jednotek, které byly úspěšně použité v závodní K-1:

  • V8 2,8 Powertec + sekvenční převodovka Quaife
  • V6 3,0 Jaguar Biturbo
  • R6 3,0 BMW Biturbo
  • 2,0 FORD + sekvenční převodovka Quaife

ZAVĚŠENÍ


Přední a zadní náprava jsou stavitelné ve všech směrech, včetně plně stavitelného zavěšení, které bylo speciálně navrženo pro závodní použití do K-1.

Trubková ramena jsou uložena v unibalových ložiscích. V případě potřeby je možné kombinovat uložení nápravy v unibalech s polyuretanovými pouzdry tak, aby se dosáhlo požadovaných jízdních vlastností.

Závodní a speciální díly vyrobené na zakázku lze kombinovat s běžnými díly (jako jsou těhlice, náboje a další dostupné automobilové díly), což zajišťuje kvalitu, dostupnost a snadný servis, popř. opravy.

Výškově stavitelné tlumiče pracují s externími olejovými nádobkami a umožňují detailní nastavení intenzity stlačení i roztažení pístnice. Samozřejmostí jsou speciální pružiny, modifikované pro závodní účely.

KAROSERIE


Panely karoserie jsou maximálně odlehčené s ohledem na jejich umístění a funkci. Speciální technologie výroby odlehčených dílů je založena na kompozitních materiálech. Volitelně lze také použít karbonová nebo kevlarová vlákna. Uzavřená karoserie a aerodynamické prvky jsou důležitým faktorem, který vozu umožňují rychlý průjezd skrze technické pasáže.

Pro boční okna se používá bezpečnostní nerozbitný polykarbonát.

Interiér vozu se skládá pouze z hlavních panelů, jako je přístrojová deska a na ni navazující panely. V závislosti na potřebách zákazníka lze interiérové panely rozšířit až do úplné sestavy, jako je používá silniční verze.

OBJEDNÁVKA


Závodní verzi nelze zakoupit jako kompletní sadu. Zákazník si sestavu konfiguruje sám na základě potřeb pro daný projekt. Sada je k dispozici ve 3 verzích (lze použít pohonný agregát Honda K20, Honda K20C1, Toyota 3S-GTE) a především v univerzální podobě.

Cena od 325.000 CZK.

Pro kompletní nabídku prosím navštivte náš objednávkový formulář v anglickém jazyce. V kroku 4 si můžete prohlédnout nabídku volitelného příslušenství. Pro ceny v CZK nás prosím kontaktujte.

Konfigurace Vašeho závodního kitu OBJEDNEJ

V případě objednávky nebo dotazů nás prosím kontaktujte na emailové adrese:
Petr@k1-attack.com

* Uvedené ceny jsou bez DPH.